Haziran 15, 2011

bugün izmirimden ayrılış var.'ay'da tutuluyo.böyle bunalım hat safada. birsürü arkadaşımı gördüm,biraz önce geldim eve."ayaklarım geri geri gitti" derlerdi de gülerdim.ama varmış öyle bişey. bizim sitenin giriş kapısını gördükçe ayaklarım isyanı arttırdı.öyle böyle geldik sitenin önüne. arkadaşlara veda,sarılmaca.en kötüsü de sevdiceği bırakmak oldu.neyse sonuçta geldik eve,yarın da istanbul.sonrası zaten öyle karışık ki ne yapıcaktım diye düşünmüyorum bile.

şu an annemle babam "muhteşem yüzyıl" izleyip küçük detaylardaki yanlışları bulmaya çalışıyolar.amacın ne olduğu konusunda fikir yürütmeye bile üşendim. neyse eğleniyolar en azından.

yarın babamdan da ayrılıcam.sıkıntı yazdıkça büyüyo.

sevgilim izmir,gelicem en yakın zamanda..
sevgilerr...

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.