Mayıs 06, 2011

-günlerdir can bonomo dinliyorum. "sen deee mi opium a daldıınn"
yeni hedefim zeynebin diline bunları dolamak.
-sanırım istanbul'a yaz gelmiyomuş.artık öyle olmuş ya da,yeni karar.ah be sevgilim izmir.
-sınavdan çıktım hava yapış yapış yağmurlu ben sırılsıklam gezdim bütün gün,şu an yurttayım hava güpgüneşli.evet yaşamak güzel.
-abimden sürekli para istiyorum,utanmıyo değilim ama bu da hafifletici sebep bence.
-yurttaki kızlar neden el clasico izlemiyolar ki.
-oha irlanda'ya gidicez oğlum.
-galiba acıktım,uykumda var,önce hagisi?
-gülcanne mercimekli çorba yapsa da içsek
-internet kapatılcak diyolla.istibdat dönemi.oo güzel.
-benim güzel sevdiceğim dün yediğim şeyi anlatırken büyük bişeydi böyle diye başladığım cümlemden sonra"oha billur mu yediniz"dedi.seviyorum onu
-babam a çocukluğumdan beri"çombik"diyorum.bunun ne anlamı ne de bi nedeni var ama öyle.çok özledim.
-sevgilerr..

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.