Nisan 01, 2011

ders çalışmak için okulun karşısındaki kafeye geldim etüt odasında sıkılırım diye.önce yurttan bi arkadaşımla yemek yedim sonra o derse gitti ben çalışmaya başladım. güzel güzel çaılışırken yan masada "aa bugün 1 nisan.hadi birilerini şakalayalım." muhabbeti dönmeye başladı. heh. gel de ders çalış. bu enerjik 3 arkadaştan erkek olanı benim kız arkadaşıma yapalım dedi ve diğrer iki kız zavallı kızı arayıp çağırdılar konuşmamız lazım diye. kızcağız geldi. bu iki kaşar seninkini bi kızla gördük bilmem ne başladılar anlatmaya. aman tarım! şakalanan kız görülmeye değerdi. şöyle bi arkasına yaslandı. oh ne güzel olmuş ya. bana sürekli değişicem diyodu ama her şey aynıydı. ayrılmak için bahane oldu bana da.böylesi daha güzel olucak ikimiz içinde diye devam etti kız. bizim iki kaşar ŞOK! o arada da gözlüklü,takım elbiseli sevgili "1nisan"diye sevimli sevimli gelirken konuşulanları duydu!of. çocuk ayrı bi şok. arkasını dönüp şakalandığını anlayan kız ayrı bi şok.ben apayrı bi şok..şakalanan kız çekti gitti.film izliyo gibi oldum yemin ederim.
evet ders çalışmak için gelmiştim buraya.neymiş yurdun etüt odasından vazgeçmiceksin arkadaş.burası istanbul.
sevgiler istanbul.büyüksün.
1nisan ölsün.

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.