Ağustos 15, 2011

Bullshit...

vay anasını ne zamandır yazmamşım. kendim de fark etmiştim bunu ama muhteşem insan mustafa ünlü bugün arayıp bunu hatırlatınca yazmadan edemedim. tabii sen önce kendine bak da dedim ona. mustafa ünlü bana bi de "sen de bi sıkıntı mı var bak olmasın he" gibi şeyler de dedi. unuttu ki saliş neye ne kadar üzülebilir. elinde değil en fazla 10 dakika sonra ama şöyle de olabilir deyip üzüntüsünü ya da sıkıntısını atar bi kenara.gülmek için bi neden de bulur hemen.tamamdır.nereye kadar bilmez ama en azından şu an böyle ve mutlu.dii mi?

öyle böyle geçiyo günler işte.etraftaki insanları anlamamak da var kafamda. bankamatik sırasında 45087 tane insan sırada beklerken yüzünü ellerinin arasına almış kollarını da bankamatiğe dayayıp bankamatiğin ekranına şımaran amcalar mesela. amcacım bankamatikle sevişmen bittiyse hadi be seni kenara alalım.ya da git önce ne yapman gerektiğini düşün soora gel.bak bu kadar insan seni bekliyo deyip ensesine vursam dünyalar benim olur.şaka olmaz tabi oha. ama mesela Zach Braff'la evlensem dünyalar benim olabilir.önce bi peşimden koşsa daha çok dünyalar benim olur heralde. ya daa.aman bilmiyorum işte.allahım nerden nereye geldim.sıçıp sıvarım hiç acımam.
sevgiilerrr..

1 yorum:

betweenthebars dedi ki...

burada bi açıklık getirmek istiyorum ki, mustafa ünlü bunları sana "arayıpta" hatırlatmadı..daha doğrusu hatırlatamadı çünkü "arayamadı".. neden arayamadı şimdi deşifre etmeyeyim sadece gerçekler öyle değil aradıgım falan yok. aramışlığım çok ama arayamıyordum! neyse "arayan mevlasını da bulur salişini de" deyip tüyü dikeyim. seni çok seviyorum ayrıcana :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.