Ağustos 21, 2011

coincidence or miracle ??

hayatımda heyecanlanabileceğim şeyler olmasını özlemişim. dün babamla ntv sporda spor spikerlerini izlerken ah ya ben de böyle olsam daha da bişey istemem diye dışımdan düşündüm." yüksek lisansımı radyo televizyondan yaparım babamın da yardımıyla trt de staj yapsam heralde bişeyler olur benden" le ibaretti hayallerim. ama babamın nasıl aklına yerleşmişse o cümlem. oturmuş bilgisayarın başına can ve arsen gürzap ın eğitmenliğini üstlenmiş bi kurs bulmuş. başta can ve arsen gürzap var ve diğer eğitmenler muhteşem. orda yetişmiş o kadar çok spiker var ki. kurs bütün televizyon kanallarıyla da bağlantılı. babamla araştırdık,son karar senin bence çok yararlı olur dedi ve pası bana attı. öyle heycanlandım ki. olur mu acaba,yapabilir miyim diye düşünürken yapamayabilirim düşüncesini kafandan atıp ben bunu gerçekten istiyo muyum diye düşün diye son noktayı yine babam koydu. bu hafta içi son kararımı verip atıcam galiba bu düşününce beni hayallerimin son noktasına sürükleyen adımı. öyle heycanlı ki. şu an haber programlarını ntv sporu çok daha farklı bi gözle izliyorum.
tekrar söylüyorum;babamı seviyorum
izmirden saliha damar bildirdi.
sevgiyle kalın..iyi günler..

2 yorum:

Edebali dedi ki...

Çok iyi yapmışsın gitmeye karar vermekle. :) Eminim üstesinden gelirsin. Artık güncel spor haberlerini senden dinleriz. :)

Sisem dedi ki...

Okurken bile heyecanlandım =)
Ntvsporda çalışmak çok güzel bi duygu olur

Blogger tarafından desteklenmektedir.