Eylül 30, 2011

dear diary;
evet yine ben. ney yapayım derdimi kime anlatayım. gün geçmiyor ki türkiye yi biraz daha özlemeyeyim. neyse yavaş yavaş alıştım ama galiba buralara.hocalar bana saliiy ya da sahira diyolar. çok üstelemiyorum üzülmesinler.
bugün italyan bi kızla tanıştık. allahım o nasıl bir çene.1 gram ingilizcemizle konuşmadığımız konu kalmadı. demek ki ingilizcemiz 1gram değilmiş. dün gece pub a gittiler bu küçük kız gitmedi. she's so sweety.uuu.
kültürlü bi sosyolojistim ya bugün kütüphaneye gittim.ama kocaman. hemen kendimi belli ettim şöyle ki;
eşyaları girişte bi dolaba koyuyosun üstüne şifreni girip kilitliyosun sonra o şifreyle açıyosun. inanılmaz teknolojik.bana gelmez öyle şeyler.of course çıkışta şifremi unuttum.kütüphane müdürü falan geldi.kendimi seviyorum ya.
sevgiler saygılar.bol öpücükler
6-9-2011
ireland-dublin---time: 18.50

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.