Ekim 04, 2011

other day..

ouuv diary;
again again and again saliş. hiç sıkılmıcam bundan, valla yazcam hep.
önceliklen rüyamda bürşe yi gördüm hayırdır inşallah.özlemek işte. neyse sabah okulda bi tek arabian vardı.ebru sanatından bahsetti tam o sırada japon bibiim geldi. merak etti tebi.allahım sanırım anlatabildim ne olduğunu.beğendi baya bi. eğer anladıysa ingilizce adına misyonumu tamamladım. tekrar anlat desen yapamamam. yaptım bi kere,enough.
öğleden sonra arabian aşk hayatı konulu muhabbetimizde bizim islama göre 4 kadınla evli olabiliyoruz şu an bitane ama 4 neden olmasın deyince millet güldü.bizimki asabiyete bağladı.nasıl tırstım. nerde çeşitlilik orda bokluk demişler çok afedersin.
P.S: burda adamları kadınlar traş ediyo! ou yea man!
sevgiler.kucaklamalar
ireland-dublin
time:16.34

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.