Temmuz 05, 2011

bu ara mezuniyet mezuniyet üstüne. herkes mezun oluyo ben sürekli velilerin arasında alkışlayıp,ağlayan insan sıfatındayım. en sonuncusu kuzenim deryanın odtü den mezun oluşunun töreniydi. en eğlencelisi oydu sanırım. ordan da antalya ya doğru yola çıktık.biraz da tatil yapmak gerek. allahım sevdiceğimin de dediği gibi yollarda büyüdüm yemin ederim. .yol boyu müzik dinleyip boş boş şeyler düşünerek zaman geçirmeye çalışıyorum. ama çok boş. antalya ya gelirken de birini öpmek nasıl ortaya çıktı aklıma nasıl takıldı. bombok bi düşünceye girdim çıkamıyorum.derya bişey anlatıyo dinleyemiyorum. derya sıkıntıyı anlayıp sordu. anlattım kafamdaki boş muhabbeti. sanki daha önce düşünmüş gibi. yani sonuçta ilk olarak adem havvayı öpmüştür ne biliyim deyip kafasını çevirdi. yol salaklığıyla ikimiz de yorum yapmadan yolu izlemeye devam ettik. şimdi kendime gelince sesli sesli güldüm.
alkışlarım ve sevgilerim Derya'ya..

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.