Ekim 18, 2011

hi diary;
bugün okul güzeldi.zaman geçirtirtiyo meret. "perfect" aldım örtmenimden 2 kez. sınıfa yeni bi öğrenci geldi.spanish man. bayaa adam.gerçi 50 yaşındaki polonyalı amcamın(success e yeni okunuş kazandırıp suksis diyen) yanında genç kaldı ama olsun. benden daha düzenli defteri kalemi kitabı var. utandım.
okulda koreli bi arkadaşım var adını söyleyemiyorum aynı zamanda yazamıyorum. o benim adımı kore alfabesiyle yazdı..bildiğin resim çizdi,burda saliha yazıyo dedi.okuldan çıkıp yürürken teyzenin biri temple bar ı sordu. allahım tam türküm. burdan dümdüz gidin orası dame street. orda birine sorun gösterir dedim. nasi ama? sonra düşündüm kadın türk olsa da aynı şeyi söylerdim.sense of direction kötü bende, yapcak bişey yok.
P.S: son 4 gün panpa. geliyorum şaka maka.

sevgiler
12-9-2011

time:18.06

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.