Ekim 11, 2011

hi diary;
büşra yı aradım az önce. düğündeymiş. en fazla bu kadar özleyebilirmişim galiba onu. bildiğin o küçücük gözlerim büyüdü doldu taştı. neyse duygusallığa lüzum yok. 1 hafta sonra bugün inşallah kavuşucaz.
ah diary.nasıl yorgunum bi bilsen. dublin e yakın şehirlerin bi kaç tanesine gittik. p.s i love you nun falan çekildiği yerlermiş. harbi güzeldi ama. ağaçların odunsu gövdesi bile yeşildi,düşün artık yeşilliği. kilkenny diye bi yere gittik nasıl sevimli. modanın merkezini orası sanıyolar ama hiç kıyamam. bol bol futuraf çekildim tabi..pestilim çıkmış durumda ama en azından 1 gün daha eksildi ve güzeldi.
P.S: eve gelince sevdiceğimi aradım eve geldim diye,iyisin demi,tamam.ben maç izliyorum ya sonra görüşürüz olur mu hadi dedi kapattık. duygusallaşmadım desem yalan olur be kanka.napalım he is a man. i know i know..
sevgilerrr sevgiler.
dublin-ireland
time:18.48\ 11.9.2011









son dakika da bişey oldu diary, bunu bildirmek istiyorum.
bizim evdeki italyan kızcağız sevgilisiyle kavga etti çok pis.hiç bu kadar hızlı italyanca duymamıştım. türkiye'de bunun taklidini yapmak için heycanlanıyorum. şimdi ağlıyo ayrıca kız. üzülmedim desem yalan.
kader böyle şeyler takma be kanka desem yeri ama italyan işte. tepkiyi kestiremiyorum.
tekrar sevgiler.

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.