Ekim 08, 2011

hi diary;
i'm late.sorry.
bugün bi gez bi gez ayaklarım koptu. oscar wilde amcamızın evine gittim. hiç bişey yok.heycan yapmaya gerek yokmuş. neyse bi heykeli var çok komikti. ben de komik bi pozla ona eşlik ettim. gelince gösteririm sana ve büşra ya. soora sokak sokak gezdik. evlerin kapıları nasıl öyle görmen görek. hepsi farklı renk ve pek şık.hepsinin önünde futuraf çekindim.
yarın bi tura yazıldık. çeşitli şehirlere götürüyolarmış hadi bakalım hayırlısı. şaka maka 1 hafta geçti be. türkiye ve istanbul hazır mı bana he?? oo yee. come oonn baby.
he bi de bugün dilenciye para veren bi tek ben çıktım sınıfta. trip attılar bana oha inanıyo musun onlara diye. amaan. bi de arabic türkiye nin çok güvenli olduğunu düşünüyo.hiç kıyamam.
P.S: bugün sırf arabic citizen a pislik olsun diye nasıl komünizm propagandası yapmışım aklın durur. amaç benden soğusun.
sevgiilerrrrr
time:18.30

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.